Jul



Julen har varit lugn o det var skönt o behövligt. Jag har ledigt i 17 dagar börjar inte förrän den 9 januari igen. På Julafton var vi hos Andre o Jessica o firade jul o William var i sitt esse. Det var massa julmat ( bläää sååå trött på det ) o sen hade vi paketleken o det var kul som vanligt o jag hade tur för jag fick  3 st denna gången o J fick 2 st. Sen har det varit lugnet själv här hemma hela veckan. Mycket tv o väldigt lite dator..var inte inne på 3 dagar *L* o jo jag överlevde haha Pratat mycket med Ä i telefon..han är väldigt ångerfull o ja det ska han vara haha Nä men han är jättego o det har funkat bra med allt.

Idag var mamma härhemma o fikade i några timmar o efter det så gick jag bort till det nya solariet o herre min gud. Jag ser ut som jag vatt på Teneriffa i 14 dagar :) Det var verkligen krut i de rören *L* o där var jättefint o fräscht men dyrt o finns inga kort utan bara poletter o mynt. De hade erbjudande nu som var kanon men sen blir det för dyrt så jag lär inte gå där sen tyvärr men det var mycket bättre solarium där så vi får se.

Sen blev det julkorv med potatis o persiljesås o morötter o det var mums. Sen har jag kollat tv o som vanligt blir det att zappa runt för det finns inget o se. Blir nog sängen snart här.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0