Julbord




Efter många diskussioner fram o tebax på jobb så blev det iallafall att de flesta gick till Julbordet som planerats för alla inom Samhall härnere..Ystad, Sjöbo, Simrishamn o Skurup. Jag hade tur o fick sovmorgon o behövde inte komma dit förrän halv ett. Hasse ( min förra arbetskamrat) kom o hämtade mig så jag slapp ta bussen skönt.

Visst var maten god o allting men gud vad stressigt men det är väl så när folk vet att när de ätit färdigt så får de gå hem. På mindre än 1½ timme var det över alltihop. Så jag som inte kan äta vid stress fick inte så mycket i mig.

Vi hade L med oss tebax till Sjöb o o lämnade av henne vid busshållplatsen o sen följde Hasse med mig in igen o pratade en stund. När han gått så ringde Ä o det var lika skönt som vanligt att prata med honom.

Kvällen tillbringades framför tv:n till Masterchef o sen lite på datorn innan jag kröp ner i sängen vid 22-tiden.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0