Lucia




En väldigt regnig Lucia idag så ingen speciell känsla blir det o jag har inte sett nån Lucia än. Hade sovmorgon imorse oxå så jag missade Lucian på jobb men jag har överlevt :)

Hade en lugn förmiddag o Kl 12 mötte jag G på stationen för jag fick åka med henne till Tomelilla där vi skulle bowla med jobb o sen ha arbetsplatsträff o fika. Jag hade Jonas o Marie i mitt lag o vi hade jättekul fast det inte gick helt 100 men vad gör det huvudsaken man har kul *L* Vi fick några strikar iallafall :) Alltid nåt. Sen fikade vi med kaffe o lussekatter o sen skulle Mia försöka göra sig hörd o genomföra mötet men inte lätt när man sitter nära där de bowlar *L*  Kl 14 var det slut o L följde med oss tebax till Sjöbo. Det regnade lika mycket som när jag åkte..rena hösten..tråkigt.

Synd jag missar Williams luciatåg på dagis ikväll men mamma ska dit  

Nu sitter jag o väntar på att Ä ska ringa mmm o snart ska middagen in i ugnen..helstekt kyckling mums.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0