Oj vad tiden går...



Imorgon är det ett helt år sen jag skrev i bloggen sist. Herre min gud vad tiden går fort..skrämmande o mycket har hänt på detta året. O tyvärr är det mest tråkiga saker men men.

Idag har vi varit o kollat på hus eftersom vi planerar o flytta härifrån pga saker som hänt o då känns det som det är lika bra o komma härifrån så fort som möjligt. Huset vi kollat på var det andra gången vi tittade på o det är jättemysigt o lagom till oss o i kvarteret sidan om så inte så långt borta. Fixar sig allt som vi tänkt så kan vi flytta om tre månader o det hade inte varit dumt :)

Var och käkade middag med mamma o R sen o det var inte alls dumt. Det var min frukost för jag sov länge idag. Förkylningen gör sig mer o mer påmind o jag har feber o ont i var led men bara o kämpa på. Har inte tid o vara sjuk nu. Har massor att göra både imorgon o på tisdag. O sen kan man börja räkna ner arbetsdagarna oxå :) BARA 15 st kvar till jul *L* Ska bli skönt med en veckas semester.

Det är andra advent idag men julkänslan har inte infunnit sig riktigt i detta huset men nån stake är uppe *L'

P&K


Kommentarer
Postat av: Malla

Håller tummarna att det blir som ni önskar

2011-12-05 @ 04:30:57
URL: http://elamordemivida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0