En dag till




Med regn o som en viss annan person sa så suger detta hästpung alltså. Känns som alla människor blir totalt nere när vädret är såhär o vadå är det konstigt nääää. Vi behöver all sol vi kan få o tack gud att jag är dålig o inte fick tidig semester detta året :) för det börjar kännas som en repris av förra året vädermässigt o tre veckor semester i sånt..NÄÄÄ tack. Hoppas verkligen våra planer håller med det vi tänkt till hösten istället. Hade varit jätteroligt :) Måste bara planera lite med A *L*

Annars har natten varit lite bättre. John B Lund kom efter en stund men jag vaknade av världens kramp i benet imorse..aj aj aj . Bättre kan man vakna haha det värsta är att det sitter i så himla länge.

Oj Solen tittar fram HALLELUJA..men det är så STORA gråa moln oxå så den lär bli kortvarig.

Har diskat o nu försöker jag få i mig lite frukost. Hur gott det nu är när det finns nada smak i min mun haha Du är mer än hjärtligt välkommen tebax :)

Planer för dagen VILA VILA VILA.

Ps Lite duktig är jag va o klarat två dagar i rad :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0