Lördag




O då var det helg igen..men just nu känns det som alla dagar är likadana så jag hoppas jag slipper stanna hemma alltför länge. Idag kör vi med bara värktabletter o får se hur länge det funkar för J har hotat med Ystad annars..NÄÄÄÄ vill inte. Har jätteont i sidan än o det lär inte gå över. 

J har tagit svärmor med sig ut idag för de ska på loppis o alla vet ju hur kul  Susanne tycker det är ..NOT. Jo hade jag sluppit alla människor som springer o sen drar i alla saker o ska ha osv så hade det varit lugnt men nä jag klarar mig utan o vi om nån har ju massor av saker vi behöver bli av med istället. Men vi får se vad J kommer hem med :) Hoppas nåt fint till uterummet isåfall. 

Sen när de kommer hem ska vi fika o J o jag har bestämt vi ska baka..ja ni hörde rätt..Jag baka haha ja det lär bli som det blir men jag vet ju hur duktig min kära J är så det lär bli hur gott som helst. Jag är mer matmänniska än bakmänniska om man säger. 

Nu ska jag ner o fixa lite i köket..


P&K  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0