Måndag o semester




Ny vecka o nu har jag semester i 2 eller 3 veckor inte bestämt mig än får se hur väder o vind blir. Men mitt jobb har stängt nu i 2 v så då måste jag vara ledig. Ja jag hade inte kunnat gå o jobba än för jag känner mig som en zoombie fortfarande av alla tabletter man tagit o fortfarande lite värk i magen men förhoppningsvis ska det bli bättre så jag slipper sjukhus.

Gårdagen gav inte så mycket o jag vilade mest o kollade lite tv. Blev pizza till middag o det var riktigt gott ..inte smakat så mycket med mat på länge ju. Vi kollade in en film sen o ja jag vet fortfarande inte vad den skulle vara bra för men men kunde ju inte sluta kolla ändå haha

Gjorde en sak igår som jag aldrig gjort förr o det kändes riktigt konstigt..men nån gång ska ju vara den första :) men jag måste....

Blev sängen vid tolvtiden o då såg jag att jag fått ett jättegulligt sms *L* tack..du är för go alltså. Saknar dig oxå..du skulle bara veta.

Sov länge idag o det var skönt men vilka drömmar man har när man käkar tabletter haha rätt så rörigt. Sen ringde brorsan o sen passade jag på o ringa mamma oxå o prata en stund. Nu har jag käkat sen frukost o funderar på vad jag ska hitta på nu. Tänkte ge mig en vilodag till o sen får vi se om jag får iordning det jag vill.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0