Oj



Jag Lyckades *L* två inlägg på en dag :) inte illa. Hade jätteont i em men blev lite bättre när J kom hem med nya tabletter. Fick jättegulligt kort från min kollega idag där hon önskade jag skulle krya på mig. Blev jätterörd så tack A-M du är för go.

Fick ett långt gulligt samtal i em oxå men inte så lätt när man har ont som helv..lite svårt att vara engagerad men hoppas du förstår o jag blev jätteglad för dina fina ord..o lite förvånad över det du sa med 217...men jaaaa :) Hoppas vi hörs snart igen ...LÄNGTAR.

Mamma var inne om en stund o hjälpte mig med en sak så nu är det fixat..Tack :)  J gjorde korv o makaroner oj vilken matsensation..not ..men det lilla jag äter just nu spelar det ingen roll vad jag äter för inget smakar ändå. Kollat lite tv..men tänkte passa på o skriva här lite nu innan jag ska se Läcker for love på tv3 dr..måste ju se hur det går för galne Gustaf *L* en galnare homse än han finns då inte *L*

Hoppas jag kan sova sen o slipper ha ont inatt.


Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0