Onsdag hela dagen



Kan behövas en solig dag på bild för solen lyser med sin frånvaro ute o regndropparna har tagit över. Börjar likna förra sommaren :(  Får se hur det blir nästa vecka när jag ev ska ha semester. Vet inte än hur det blir eller jag blir fortsatt sjukskriven. Har drabbats av en svår inflammation i magen o haft det i över en vecka nu. Började förra måndagen o jag låg i nästan 30 tim med fruktansvärd värk men är man envis så är man. Fick sitta 4 tim på akuten ja sitta o sitta det var det svåra fick halvligga i väntrummet o kände att snälla lägg den gula filten över huvudet på mig så jag slipper allt detta. Har aldrig haft så ont i hela mitt liv. Fick två sorters penicillin o två sorters värktabletter så ja det känns som man är en zoombie nu o  går i sin egen värld. I måndags var jag hos dr igen eftersom jag inte kände mig bättre o han sjukskrev mig o tog sänkan. Sen ringde han på kvällen o sa att den var på 168 istället för 84 förra tisdagen o det ska ju sjunka inte öka. Så hans råd var att fick jag mer feber så skulle jag åka ner till Ystad igen som igår för då fick jag bli inlagd o få antibiotika som dropp istället. Men jag har ingen feber är merst kallsvettig o fortfarande ont så vi får se. Har penicillinet till fredag. 
Ska sen på undersökning av tarmen i slutet av augusti. Ja det är bara elände. 
Allting skulle bli bättre sen vi flyttade men jag har drabbats av tre saker sen vi flyttade in så det känns inte alls kul. 

På tal om det så ÄLSKAR jag vårt fina hus. Aldrig trivts så mycket o snart är allt på plats får jag hoppas. Vatt lite mycket med en massa olika saker så tiden har inte riktigt hängt med men blir jag bara bättre så är det några dagar på semestern så blir kontoret o sovrummet helt klart. Mycket som ska fixas i sovrummet är en helt ny makeover ju *L* Men fint blir det o ja Lila *L* 

I söndags fick vi igång parabolen..inte sett tv sen 17 mars o ja har överlevt *L* Men har nog sett de flesta av våra dvdboxar..blivit mycket danskt :) men de gör ju oxå de bästa serierna. Beställde förresten 7 nya boxar o fick hem dessa förra veckan så nu har jag äntligen Criminal Minds 6 plus en massa annat godis :) Så blir sommaren regnig så vet jag vad vi ska hitta på :) för tv:n hade jag klarat mig utan..bara massa repriser o mög. 

Så nu får vi se om jag klarar o skriva mer än en gång per halvår haha Vet inte hur många ggr jag lovat o skärpa mig. Vi får se :) 

Puss o Kram    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0