Söndag



Veckan börjar gå mot sitt slut o jag tycker den sprungit iväg även om det inte hänt så himla mycket. Lördagen gick i lugnets tecken. Mamma o J kom hem efter loppis o handling o visst hade J köpt några fina saker för en spottstyver. Vi fikade med frallebullar o wienersemla..halllåååå behöver inte berätta vem som dumpade rejält sen va :) Fick lägga mig o vila några timmar. Sen fixade vi middag o ja det blev bakning oxå ..kärleksmumsmuffins o ja dom blev godkända haha så jag kan nog om jag vill. Var inte ett skit på tv:n på hela kvällen så blev mest zappning innan det blev sängdags.

Vaknade halv 7 imorse o fick ta tabletter o sen somnade jag om o vaknade halv 11 !!!!! o då var J körd o putsar fönster. Jag ringde mamma o vi pratade en halvtimme ca. Sen tog jag fram lite frukost o veckans film ..herre min gud vad jag grät..den var både romantisk o snyftig o tårarna kom hela tiden. Så tänk hur man såg ut efter den filmen o vilken huvudvärk *L*

J kom tebax för en liten stund sen så vi får se vad som händer i em. Säkerligen inte så mycket..han behöver oxå vila nångång. han ska jobba 2-3 dagar till o sen ska han ha semester.

Hörs senare..

Puss &Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0