Fredag

 

 

 

 
Ja nu är det fredag men denna veckan känns det som det inte spelar någon större roll. Vatt exakt likadana tråkiga dagar med snörvel, feber o magont. Fattar inte vad det är med magen..det gör så jä...ont..hoppas verkligen det snart går över. Fick hoppa över VT idag men lovade R att jag skulle ta det på måndag istället så jag hoppas jag mår bättre då.
Idag blev jag såå besviken på R..fattar mig inte riktigt på honom..är precis som han inte lyssnar på mig. Är du deprimerad sa han..what..ja vem sören blir inte det när det blir som det blivit nu med allt. Lyssnar han ens på vad jag säger ..nä tror inte det..men blir det ingen bättring så skiter jag i alltihop..det är inte värt det för o må såhär. Jag grubblar över det hela tiden o hade diskussion med J om det igår o han håller med mig till 100 %.
 
Hur helgen ser ut vet jag inte. Första hellediga helgen för oss tillsammans på... ja länge. Hade behövt fixa massor av saker men vet inte om jag orkar alls.
 
Nä nu får jag väl försöka piggna till o bli glad men inte så lätt. Vet ju vems skratt jag behöver *L*
 
P&K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0