HÖST

 
Just nu känns det som det är både höst ute o inne i mitt hjärta. Ingenting känns bra. Hände för mycket förra veckan som gjort mig fundersam på många saker o jag hoppas att det ska sluta gå runt i mitt huvud. Det är det sista jag behöver nu. Känns som den ena saken var dödstöten men hoppas förstås att det inte var det men jag är som jag är o fast jag vet jag inte ska tänka på det så kan jag inte låta bli.
Ledig från jobb idag o det är tur för har haft ont i magen hela helgen o det är ett himla springande. Får se om jag klarar jobba imorgon men jag vet jag måste kämpa på.
 
Lådan står oöppnad fortfarande men jag ska se till o öppna den så det kan bli bättre med allt..inbillar jag mig iallafall :)
 
Ja det var lite tankar från mig......
 
P&K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0