Jaha

 
Då blev det som jag egentligen inte ville. Blev hemma idag från jobb. Hade ställt klockan men kände redan igårkväll att huvudet sprängde. gjorde ont i var led, var varm o ont i halsen. Så jag ställde om klockan till 7 o ringde Håkan då. Det var inga problem..vi har lite att göra ändå på jobb så han tyckte jag skulle krya på mig istället. Jag har inte vatt i Ystad på nästan 2 v eftersom jag jobbat på VT här i Sjöbo. Men man är rolig alltså..varför får man ångest för att man är hemma..man måste ju tänka på att hälsan är viktigast men tyvärr är det inte alltid man tänker så..men vem tackar en för man går ditt o smittar ner andra kanske..ingen.
 
Men jag har inte kunnat gå o lägga mig igen...har svårt för det..så jag sitter inlindad i en filt framför tv:n eller datorn o kurerar mig istället..inte för jag tror det hjälper.
 
SAKNAR någon..hoppas det snart plingar till i luren.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0