Lördag

 
O här sitter jag o filosoferar framför datorn. Nä blir bara en snabbis just nu för jag mår inte alls bra o det lär bli sängen en stund istället. Är ju bortbjudna ikväll men jag känner inte alls att det funkar så jag  tror J får ta det själv o Manna o jag blir hemma i lugn o ro o kollar tv eller nåt.
Mamma var här o käkade middag igår..hon skulle visa upp sin nya bil..jättefin :) sen blev det tv för vår del o sen såg vi film Prime Time..såg en timme sen började det bli mörkt framför ögonen på J *L* Men jag kunde inte sova med en sån orolig mage så jag satt o spelade Betapet på datorn tills kl 3 inatt.
 
Hade förresten en jättetrevlig timme i telen med Ä igårkväll. Blir glad när han överraskar en så o gud igår fick jag jättefina ord av honom o det gör mig ännu gladare. Han kan verkligen få till det ibland haha
Han ringde innan för en stund sen o vi pratade tio min innan hans batteri inte ville mer..han hade glömt o ladda den..ovanligt haha NÄÄÄ
 
Hörs senare :)
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0