Måndag 12 nov

 
O det blev städning idag på VT. När jag vaknade imorse kl 6 var jag inte alls pigg på det men bara jag fick börjat så löste det sig o jag var färdig tio i elva idag skönt. Tog det i min lilla takt ändå eftersom magen fortfarande gör ont. Men det är så bra för ingen bryr sig om hur länge jag städar bara det blir städat *L* Fast det såg så fint ut där idag ..märktes inte att jag inte varit där sen 2 nov..skönt. O på fredag är det dags igen o gå dit. Så imorgon blir det Ystad o jag måste gå upp halv 5 Gäsp hur det nu ska gå till..känns som en evighet sen jag gjorde det sist men det brukar funka ändå ..får lägga mig senaste halv tio ikväll.
 
Var en lugn kväll igår med middag o tv o sen la jag mig i rätt bra tid. 10 i elva kom där sms från Ä att han kommit hem o saknade mig jaha trevligt ju *L* Sen halv 1 var där en liten skitunge som ville gå ut så då var det bara o gå upp o släppa ut henne o sen försöka somna om igen sen.
 
Får se om han ringer idag..brukar vara mycket möten på måndagar.
 
Jag ska gå o vila mig lite nu..
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0