Nja

 
Om den är så värst glad vet jag inte men söndag är det..några timmar till o den har verkligen gått i lugnets tecken. Har gjort...absolut så lite som möjligt. Vissa dagar får man nog ha det så om man ska bli bättre. Fasar redan för morgondagen..herre min gud varför väntar jag inte en dag extra..men jag får väl kämpa mig igenom de 4 timmarna. Får jag bara börjat så..o jag slipper iallafall åka till Ystad alltid nåt.
 
Fick sms kl 9 imorse..vad roligt det är med folk som kan läsa ..not *L* men men..jag har väl vant mig vid den virrigheten. Fast just nu känns det mest jobbigt o tja jag vet inte. Fan att allting ska vara sååå svårt.
 
Snart dags o fixa middag..blir lax idag o nåt gott till efterrätt får man väl oxå fixa *L*'
Sen blir det tv o sen får jag lägga mig tidigt ikväll så jag kommer upp.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0