Precis

 
 
Så känner jag mig idag så det är tur att det snart är dags för sängen. Ingen bra dag med andra ord. Kunde knappt sova inatt. Hade så ont så jag bara ville döööö o när klockan väl ringde vid halv 5 steg jag bara upp o stängde av o la mig igen. Lika bra o stanna hemma idag oxå o lite över 7 ringde R o hans minne är likt en guldfisk men men det löste sig o han sa jag fick vara hemma o krya på mig o så hoppades han att jag kom imorgon. Jag försökte förklara vissa saker men jag vet inte vad den mannen tänker på ibland alltså. La mig sen o sov fram till 10 sen gick jag upp o åt frukost o kollade på Huset Elliot tills halv tre..ja jag pratade med mamma i tele oxå en stund. Så en lugn skön dag men jag mår inte bra o den här jäkla ångesten gör sig påmind hela tiden..gnager i själen. J hade vatt o köpt kött så det blev biffar o potatismos till middag..lätt o gott. Imorgon är det middag med föreningen på Rönås med 59 personer..precis vad man känner för,,NOT. Men ska börja med att klara av min jobbedag i Ystad,,blir ju bara två dagar sen Sjöbo igen på fredag..skönt.
 
Har nästan till 98% bestämt mig för en sak..svårt men jag vet att jag måste..Funkar inte såhär. Det gör mig oxå ledsen o jag kommer säkert ångra mig massor men men.
 
Dags för sängen
Godnatt Världen
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0