Dax

 
för onsdag igen..den första för detta året. Hade svårt för att koppla av igår trots jag var trött så jag satt o spelade lite B-pet inatt o trots grus i ögonen gick det bra ändå :) Vaknade kvart över 6 o då var det skönt att veta att man kunde lägga sig o somna om..inte alls fel. Mer synd om de stackarna som måste gå till vårt jobb idag men tror inte det var mer än 7-8 st o där är säkert inte så mycket att göra ändå.
 
Pratat med mamma o nu sitter jag o dricker kaffe o käkar macka o läser bloggar o tänkte att jag fick ju skriva lite på min egen oxå..får se hur länge det håller denna gången haha
Fick sms innan att mina skor kommit :) JAA dom är sååå fina..men de dyraste skor jag nånsin köpt..ja eller stövlar e det ju egentligen. Hoppas de blir lika sköna som de jag har nu för dom älskar jag. Men ville ju ha dom i annan färg oxå o de andra kostade mig inte så många korvören mot vad de kostade egentligen..ja ibland ska man ha tur.
 
Annars händer här inte så många knop idag för jag måste vila mig o inte vara igång för mycket för jag har fortfarande ont.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0